4 клас IT-книга
Тема 1. Інформація та пристрої
Урок 1. Світ інформації навколо нас
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 1
Зворотний зв’язок
Урок 2. Що об’єднує комп’ютерні пристрої?
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 2
Зворотний зв’язок
Урок 3. Навіщо комп’ютеру потрібні програми?
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 3
Зворотний зв’язок
Урок 4. Зберігання інформації
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 4
Зворотний зв’язок
Урок 5. Інтернет
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 5
Зворотний зв’язок
Урок 6. Пошук інформації
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 6
Зворотний зв’язок
Урок 7. Шукаємо та зберігаємо
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 7
Зворотний зв’язок
Урок 8. Безпека в мережі Інтернет
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 8
Зворотний зв’язок
Урок 9 - Ознайомлення з проблемою (мультфільм)
URL (веб-посилання)
Урок 9 - Пошук інформації (відповіді на запитання)
Завдання
Урок 10. Я навчаюсь
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 10
Зворотний зв’язок
Тема 2. Об'єкти та моделі
Урок 11. Моделі та моделювання
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 11
Зворотний зв’язок
Урок 12. Які бувають моделі?
SCORM пакет
Самооцінювання уроку 12
Зворотний зв’язок
Урок 13. Як створювати моделі?
SCORM пакет
Урок 13 - здача завдань
Завдання
Самооцінювання уроку 13
Зворотний зв’язок
Урок 14. Як створювати рухливі об'єкти?
SCORM пакет
Урок 14 - здача завдань
Завдання
Самооцінювання уроку 14
Зворотний зв’язок
Урок 15. Я малюю
SCORM пакет
Урок 15 - здача завдань
Завдання
Самооцінювання уроку 15
Зворотний зв’язок
Урок 16. Все рухається
SCORM пакет
Урок 16 - здача завдань
Завдання
Самооцінювання уроку 16
Зворотний зв’язок
Урок 17. Кольоровий світ
SCORM пакет
Урок 17 - здача завдань
Завдання
Самооцінювання уроку 17
Зворотний зв’язок
Тема 3. Алгоритми
Урок 18. Як створити програму?
SCORM пакет
Урок 18 - здача завдань
Завдання
Урок 19. Мій перший проєкт
SCORM пакет
Урок 19 - здача завдань
Завдання
Урок 20. Зазирни в майбутнє
SCORM пакет
Урок 20 - здача завдань
Завдання
Урок 21. Де мешкає Рудий кіт?
SCORM пакет
Урок 21 - здача завдань
Завдання
Урок 22. Малюємо в Скретчі
SCORM пакет
Урок 22 - здача завдань
Завдання
Урок 23. Алгоритми з розгалуженнями
SCORM пакет
Урок 23 - здача завдань
Завдання
Урок 24. Чи завжди потрібне «інакше»?
SCORM пакет
Урок 24 - здача завдань
Завдання
Урок 25. Введення даних
SCORM пакет
Урок 25 - здача завдань
Завдання
Урок 26. Усе повторюється
SCORM пакет
Урок 26 - здача завдань
Завдання
Уроки 27-28. Анімаційна історія
SCORM пакет
Уроки 27-28 - здача завдань
Завдання
Уроки 29-30. Програмування гри
SCORM пакет
Уроки 29-30 - здача завдань
Завдання
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)